Gyakran ismételt kérdések

Nem olvastam el a vásárlói tájékoztatót és az Általános Szerződési Feltételeket

Kérjük, a vásárlás megkezdése előtt feltétlenül olvassa el az ismertetőt a vásárlásról, és az Interticket Kft. Általános Szerződési Feltételeit. Ezekben megtalál minden lényeges információt. A vásárlás véglegesítése előtt a rendszer felhívja a vásárló figyelmét, hogy ezt tegye meg. A fizetés gomb lenyomásával Ön azt igazolja, hogy tisztában van a tájékoztatók tartalmával, és elfogadta azokat. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az online jegyvásárlási felületek nem azonos feltételrendszerrel dolgoznak, ezért más online értékesítési szabályok nem vonatkoztathatók az Interticket jegyértékesítési rendszerre.

Mi az a kezelési költség?

A kezelési költség a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy Ön jegyvásárlást kezdeményez - akár interneten akár telefonon - és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. Az jegytrafik.hu a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.

Tudok az oldaltól személyesen jegyet vásárolni?

Nem. Csak a jegyértékesítési rendszeren keresztül online bankkártya (OTP, SixPay), mobiltelefon (Telenor és T-Mobile) valamint az OTP Abaqoos segítségével bonyolítható jegyvásárlás.

Vásárolhatok-e kedvezményes jegyeket interneten?

A kedvezményes jegyek nem mindig érvényesíthetők az internetes vásárlás során. Ilyen esetben forduljon a szervezőhöz.

Melyek a szokásos kedvezményes jegyek?

Gyermekjegy
Előadóhely, illetve az esemény szervezőjének kizárolagos joga a gyermekjegyek kibocsátása. Egyes eseményeknél meghatározott kor alatt a szervező a részvételt kizárhatja. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a konkrét előadás kapcsán a rendezvény szervezőjétől, hogy

  • Van-e ingyenes gyermekjegy
  • Ülhet-e gyermek ingyenesen a szülő ölében, vagy a gyermek önálló helyet kap
  • Van-e bizonyos kor felett/alatt kedvezményes gyermekjegy ár

Ahol a jegytípusok között szerepel gyermekjegy, korhatár szerint választhat a gyerek életkorához igazodó jegytípust, ahol nem, ott a kedvezmény ablak segítségével módosíthatja a jegyárat.

Ifjúsági, nyugdíjas, diák kedvezmény
Csak azok számára vehető igénybe, akik rendelkeznek az előadás időpontjában érvényes a kedvezményre jogosító igazolvánnyal. A belépésnél a kedvezményre való jogosultságot ellenőrzik.

Családi jegy
A családi jegy - amennyiben a szervező másképp nem rendelkezik - két felnőtt és két gyermek belépésére jogosít.

Csoportos jegy
A csoportos jegy a szervező által meghatározott létszámra vonatkozik.

Internetes vásárlásnál hogyan érvényesíthetem a kedvezményeket?

Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevőket a helyszínen kötelezik a teljes jegyár megfizetésére.

Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?

A jegytrafik.hu oldal használatához az alábbi böngésző programok használatát javasoljuk: Mozilla Firefox, Google Chrome. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot.

Mit tegyek, ha nem tudok megnyitni egy nézőteret?

Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz Adobe Flash Player segédprogram szükséges. Amennyiben az Ön böngészője nem jeleníti meg a nézőteret és/vagy szektorokat, kérjük telepítse az ingyenes Adobe Flash Player programot! Flash Player letöltése.

Jegyek kijelölése, illetve honnan tudom, milyen jegyeket tettem a kosaramba?

Ha a nézőtéren egy jegyet kijelöl, az bekerül a kosarába. A "kosárba" gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A kosáridő az első jegy kosárba tételétől számított 12 perc. A hátralévő időt egy óra jelzi a képernyő jobb felső sarkában. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikon megnyomásával a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.

Tudok jegyet foglalni?

Nem. Az jegytrafik.hu-n elérhető online vásárlási rendszeren a jegyek időleges foglalása nem lehetséges. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 12 perc múlva nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.

Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre?

  • Visa: (dombornyomott)
  • MasterCard: (dombornyomott)
  • American Express: (dombornyomott)
  • Electron: (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák elfogadhatók.
  • Maestro: A Jegy.hu által használt OTP Bank internetes fizetőfelületen bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.

Hogyan igényelhetek számlát?

Amennyiben a vásárlásról számlát igényel, kérjük, a fizetési adatlapon a "Számlázási adatok" címszó alatt jelölje meg az "Áfás számlát kérek" négyzetet. Ezután a rendszer lehetőséget ad a számlázási adatok kitöltésére. Kérjük, hogy a számlázási adatait pontosan adja meg, mert a számla elektronikus úton egy ún. e-számla szolgáltató közreműködésével készül, és visszavonására illetve módosítására csak úgy van lehetőségünk, ha magát a tranzakciót is töröljük. Ez azt jelenti, hogy az Ön által megvásárolt jegyet vissza kellene váltanunk a számla szotrnírozásához. Ezt azonban partnereink nem minden esetben engedélyezik számunkra. Ezért rendkívül fontos az, hogy a számlázási adatok pontosan szerepeljenek.

Amennnyiben a vásárlási folyamat során elfelejtett számlát igényelni, kérjük, írjon nekünk az interticket@interticket.hu e-mail címre. 

Mit jelent az e-számla?

Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.

Amennyiben Önnek nem megfeleő az e-számla, számlaigényét legyen szíves írásban jelezni az interticket@interticket.hu email címre. Ez esetben a számlát az Ön által megadott email címre ún. távszámla formájában küldjük el, melyet Önnek kell kinyomtatnia.

Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

  • Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
  • Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
  • Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
  • Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

Hogyan működik a mobilvásárlás?

Online jegyrendszerünkön keresztül Ön - a már megszokott bankkártyás vásárláson túl - mobiltelefonja segítségével is kényelmesen vásárolhat színház-és rendezvényjegyeket. A Mobil Vásárlást a T-Mobile valamint a Telenor ügyfelei (számlás és kártyás előfizetők) vehetik igénybe. Vodafonos előfizetők részére ez a szolgáltatás egyelőre nem elérhető. A Mobil Vásárlás keretében történő vásárlások összeghatárai egy vásárlási tranzakcióra vonatkozóan:

Telenor

  • minimális bruttó ár: 500 Ft
  • maximális bruttó ár: 7 500 Ft

T-Mobile

  • minimális bruttó ár: 500 Ft
  • maximális bruttó ár: 30 000 Ft

Technikai okokból kifolyólag az egy tranzakcióra vonatkozó kosártartalom maximálisan 5 jegy lehet!

Válassza ki a Mobil Vásárlás lehetőséget, majd kattintson a Fizetés gombra. A megjelenő adatmező ablakban adja meg nevét, címét, e-mail címét és mobil telefonszámát!Ezután a weboldal egy ellenőrző - úgynevezett Captcha - kódot fog kérni. Ezt billentyűzze be, majd ismét kattintson a Fizetés gombra! Ezzel a tranzakció elindul, erről a weboldalon is megjelenik egy tájékoztatás.A megadott telefonszámra SMS értesítést fog kapni, melyben tájékozódhat a belépőjegy(ek) ellenértékéről, illetve a kiegyenlítésre felhasználható fizetési módokról. Erősítse meg a vásárlást egy tetszőleges (pl.: igen, OK) válasz SMS elküldésével!A fizetés jóváhagyására 3 perc áll rendelkezésre. Az időintervallum túllépése esetén sikertelennek minősül a tranzakció, melyről SMS-ben értesítjük.Sikeres tranzakció esetén egy vásárlást visszaigazoló SMS értesítést kap a 8-100-410-es számról, melyben a belépőjegyek ellenértéke, a jegyek darabszáma illetve utalványos jegyvásárlás esetén a jegy átvételi kódja szerepel. A kinyomtatható elektronikus jegyek (vonalkódos PDF jegyek) esetén jegyátvételi kód helyett a jegyek kinyomtatására figyelmeztető szöveg szerepel pl. Kérjük, nyomtassa ki e-jegyeit!Számlaigénylés mobilfizetés esetén: Mobilszolgáltatója állítja ki a számlát.

Mobilfizetésnél mit jelent a regisztrálásról küldött üzenet?

A mobilfizetés egy olyan szolgáltatás, melyet a mobilszolgáltatónál engedélyeztetni kell. Amennyiben a mobilfizetés során olyan sms üzenetet kap, melyben a mobilszolgáltató regisztrációt kér, kérjük az utasításokat követve végezze azt el. A megkezdett tranzakció ez esetben félbeszakad, azt folytatni nem lehet. A kijelölt jegyeket a rendszer visszahelyezi a nézőtérre.

Milyen telefonokkal használható a MasterCard Mobile?

A MasterCard Mobile alkalmazás az alábbi operációs rendszerű okostelefonokkal használható:
- iOS 4.2 vagy újabb;
- Android 2.1 vagy újabb;
- Windows Phone 7.5 vagy újabb.

Egyéb, nyomógombos, vagy nem okostelefonok esetén – a Mobilszolgáltatótól igényelhető SIM-kártya csere mellett - egy SIM-en tárolt program segítségével használható a szolgáltatás.

Melyik mobilszolgáltató esetén használható a MasterCard Mobile fizetési mód?

Okostelefonnal bármely magyarországi mobilszolgáltató esetén használható az alkalmazás. Amennyiben nyomógombos vagy nem okostelefonnal rendelkezik, a SIM kártya csere kizárólag a Telenor és a T-Mobile ügyfelei részére igényelhető.

Hogyan tudom letölteni a MasterCard Mobile alkalmazást?

Az almalmazás a következő weboldalakról tölthető le:
- iPhone-ra az App Store-ból;
- Androidos okostelefonra a Google Playről (korábban Android Market);
- Windows Phone-ra a Windows® Phone Marketplace-ről.

Hogyan fizethetek SixPay számlával?

Amennyiben Ön rendelkezik dombornyomott Visa vagy MasterCard kártyával, használhatja a SixPay nemzetközi fizetőrendszerét a vásárlási összeg kiegyenlítésére. A kosár felületen jelölje be a SixPay fizetési módot, és kattintson a fizetés gombra. A böngésző megnyitja a SixPay felületét, ahol meg kell adnia a bankkártya adatokat. Kérjük, a tranzakció adatait ellenőrizze a fizetés indítása előtt. A SixPay rendszer a fizetés eredményét megküldi a jegyrendszernek, amely ezután értesíti Önt a tranzakció végleges eredményéről. Kérjük várja meg a rendszer visszajelzését és idő előtt ne zárja be a weblapot. A visszaigazoló email kiküldését blokkolja az idő előtti kilépés/bezárás.

Mikor teljesül a vásárlás?

Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről („Az ön tranzakciója sikeresen lezajlott”), és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailen. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelező rendszerek saját beállítása, ha a visszaigazoló email pl. levélszemétbe kerül, tehát ez nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.

Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?

A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!

Hogyan tudom átvenni a jegyeimet?

Ön a vásárlás lebonyolítása után email-ben megkapott visszaigazolás/PDF voucher vagy a vásárlásnál használt bankkártya helyszíni pénztárban történő bemutatásával tudja átvenni megvásárolt jegyeit. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító vagy a bankkártyán szereplő név azonosítása után adja át a pénztár a jegyeket.Amennyiben házhozszállítást kér, a GLS Service a rendeléstől számított 5 munkanapon belül az Ön által megadott címre kézbesíti a jegyeket.Amennyiben a rendelésnél E-Ticket-et kért, a visszaigazolásban megküldött PDF linkek segítségével nyomtathatók ki a belépőjegyek.

Mi a jegyek átvételének módja Mobil Vásárlás esetén?

A Mobil Vásárlással megvásárolt utalványos jegyeket közvetlenül az előadás előtt a pénztárban veheti fel. Az átvétel az e-mail-en megküldött és kinyomtatott visszaigazolás felmutatásával, vagy a Mobil Vásárlási rendszer által kiküldött visszaigazoló SMS-ben lévő jegyátvételi kód felmutatásával történik. A vásárló által kinyomtatott elektronikus jegyek (vonalkódos PDF jegyek) közvetlen belépésre jogosítanak, így nincs szükség jegyátvételi kódra.

Mi az az E-ticket?

Az E-ticket elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség.

Mire kell figyelnem, ha E-ticket-et vásárolok?

Amennyiben olyan jegyet vásárol, melyre a rendszer E-ticketet jelez, kérjük, időben gondoskodjék a jegyek kinyomtatásáról - csak abban az esetben vegyen E-ticket-et, ha módjában áll azokat kinyomtatni.
Bizonyos esetekben a különböző levelező programok máshogy kezelik a linkeket, ezért az E-ticket nem mindig aktív. Ilyen esetben másolja be a teljes linket az internet keresőjébe, és úgy nyissa meg a file-t.
Az előadás helyszínén nincs lehetőség az E-ticket nyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában az előadóhely (szervező) részéről megtagadható.

Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik.Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Mennyi idővel az előadás előtt kell a helyszínre érnem?

Mivel Ön jegyvásárlást bonyolít, a jegyek a tranzakció lebonyolítása után az Ön tulajdonát képezik. A jegyek egészen az előadás kezdetéig átvehetők, nincs külön időkorlát az átvételre. Az előadóhelyek jegypénztárai előadás kezdetéig nyitva tartanak. A pénztárak nyitási időpontjairól információt az előadóhelyektől kell kérni. A helyszínre érkezés személyes tényezőktől inkább függ, de általánosságban elmondható, hogy félórával előadás kezdete előtt elegendő a helyszínre érni.

Más is átveheti a jegyeimet?

Az internetes vásárlás során kapott visszaigazolás/PDF voucher előadóhely jegypénztárában történő bemutatásával a vásárló személyen kívül más személy is átveheti a jegyeket. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító ellenőrzése után adja át a jegypénztár a jegyeket. Személyazonosítás a jegypénztárban nem történik.

Amennyiben ajándékba szeretnék adni jegyeket, vagy hamarabb szeretném megkapni a jegyeket, átvehetem-e hamarabb, mint a visszaigazolásban feltüntetett időpont?

A jegyek előzetes átvételére a jegytrafik.hu-n nincs lehetőség. Amennyiben ajándékba szeretné adni a megvásárolt jegyeket, adja át a visszaigazolást/pdf vouchert a megajándékozott személynek vagy lépjen kapcsolatba az adott előadóhely jegypénztárával, szervezési osztályával. Amennyiben a jegypénztár illetve a szervezési osztály közlése szerint korábban is átvehetők a jegyek, Ön ezt személyesen a visszaigazolás/pdf voucher bemutatásával teheti meg a jegypénztár nyitvatartási idejében. Felhívjuk a figyelmet, hogy nem minden előadóhely esetében van lehetőség a jegyek hamarabb történő átvételére!

Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?

Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott email címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a 266-0000 telefont vagy küldjön email-t az interticket@interticket.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?

Amennyiben elveszett a visszaigazoló email, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és az elvégzett vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolás másolatát.

Mit tegyek, ha elvesztettem a belépőjegyeimet?

Amennyiben Ön a jegytrafik.hu oldalon vásárolt, és már rendelkezik a belépésre jogosító jegyével (jegyirodában átvette, színházban a rendezvény előtt már átvette, futár által kézbesített, E-ticket), de azokat az előadás helyszínén bármi okból bemutatni nem tudja, nem jogosult belépni a rendezvényre. Jelzett esetben az Interticket hivatalos igazolást tud kibocsátani a vásárlás tényéről. A már egyszer kiadott jegyet biztonsági okokból kinyomtatni több alkalommal nem lehet. Felhívjuk a figyelmet, hogy az eredeti jeggyel az azt bemutató személynek van joga a rendezvényre belépni. A vásárlást igazoló dokumentum az elvesztett jegyet nem helyettesíti.

Tudok-e visszaváltani illetve cserélni?

A webáruházban végzett jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Csere nem lehetséges. Visszaváltás illetve csere kizárólag elmaradt előadás esetén kezdeményezhető.

Mit tehetek, ha elnéztem az előadás dátumát?

A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerüljenek be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem áll módunkban korrigálni.

Honnan tudhatom, hogy elmarad az előadás?

Amennyiben az előadás elmaradna, az Ön által a fizetés oldalon megadott telefonszámon, illetve e-mail címen értesítjük * az elmaradás tényéről, és a jegyek visszaváltásának, további felhasználásának lehetőségeiről. A visszaváltás módját mindig a színház illetve a rendezvény szervezője határozza meg.

*csak abban az esetben, ha az előadóhely vagy a színház időben hivatalos módon (fax, telefon, email vagy levél) értesíti az Interticket Kft-t.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási költség az előadás elmaradása esetén nem kerül visszatérítésre.A kezelési költség az előadás elmaradása esetén visszatérítésre kerül (kivéve mobilvásárlás).
Az Interticket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.

Hogyan történik a jóváírás?

Elmaradó előadás esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

  • Bankkártyás fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza – az OTP bankon keresztül - a jegyek árát és a kezelési költséget, a jóváírás kezdeményezésétől számított 30 napon belül. Kérjük a jóváírás megtörténtét ellenőrizni bankszámlája kivonatán. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az eltelt idő függvényében.
  • Mobiltelefonos vásárlás esetén kérjük, adja meg a jóváíráshoz a bankszámla számát és a kedvezményezett nevét. A jóváírandó összeget – a jegyek árát - átutalással teljesítjük az Ön részére.
  • SixPay vásárlás esetén kérjük, adja meg a jóváíráshoz a bankszámla számát és a kedvezményezett nevét. A jóváírandó összeget – a jegyek árát - átutalással teljesítjük az Ön részére.

Mikor és hol érhetem el az InterTicket ügyfélszolgálatát?

Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 9-20-ig érheti el az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: 061/266-0000
E-mail: interticket@interticket.hu
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.

Hova fordulhatok, ha hétvégén adódik problémám?

Amennyiben a vásárlással kapcsolatban problémája, kérdése merül fel, hétvégén, ünnep- és munkaszüneti napokon, az alábbi telefonszámon kérhet segítséget, tájékoztatást:
Ügyeleti telefonszám: 0630-29-29-253
Az ügyeleti szám 10-19 óráig hívható.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Sürgős esetben hívja az ügyeleti telefonszámot!

A jobb felhasználói élmény érdekében az oldalon sütiket használunk.

Top